آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

رئیس رژیم صهیونیستی خطاب به پوتین:


صلح‌بانان را به جولان بازگردانید/حضور ایران و حزب‌الله در مرزهایمان، خط قرمز ماست

خبرگزاری فارس: صلح‌بانان را به جولان بازگردانید/حضور ایران و حزب‌الله در مرزهایمان، خط قرمز ماست

رئیس رژیم صهیونیستی امروز در دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در کاخ کرملین، بازگشت نیروهای صلح‌بان سازمان ملل به مرز فلسطین-سوریه را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رئووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی امروز در کاخ کرملین میهمان «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه بود.

بر اساس گزارش هاآرتص، ریولین به پوتین گفت که رژیم متبوعش بازگشت نیروهای صلح‌بان سازمان ملل به بلندی‌های جولان در قالب یکی از شروط صلح سوریه را خواستار شد.

رئیس رژیم صهیونیستی گفت که این کار، شرایط را در مرز فلسطین اشغالی و سوریه به ثبات خواهد رساند.

ریولین همچنین به پوتین گفته که حضور نیروهای ایران و حزب‌الله در جولان، خط قرمز اسرائیل خواهد بود.

رئیس‌ رژیم صهیونیستی به خروج نیروهای روس از خاک سوریه هم اشاره کرد و گفت که آتش‌بس ایجاد شده در نتیجه تلاش‌های روسیه در خاک سوریه نباید در سایه خروج این نیروها، متزلزل شود.

/هر کس خطر اسرائیل را مقدم بر ایران بداند، خائن است/


روزنامه سعودی: ایران خطر اول امروز است نه اسرائیل

خبرگزاری فارس: روزنامه سعودی: ایران خطر اول امروز است نه اسرائیل

روزنامه‌ای سعودی نوشت: کسانی که گمان می‌کنند، در ابتدا باید با اسرائیل مقابله کنیم و خطر آن مقدم بر ایران است، در توهم به سر می‌برند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حجم جنگ رسانه‌ای عربستان علیه ایران این روزها در اوج خود قرار دارد تا جایی که یک روزنامه سعودی در یادداشتی، دشمن نخست دنیای عرب و عربستان را به جای رژیم صهیونیستی، ایران اعلام کرد.

روزنامه سعودی الجزیره، به قلم «محمد آل شیخ» در یادداشتی می‌نویسد: لازم است تا بدون تعارف، پاسخ کسانی که می‌گویند اسرائیل دشمن اول ماست و ایران در این قضیه در کنار اعراب است را بدهیم.

وی در همان ابتدا تأکید می‌کند: بله، اسرائیل برای عربِ شمال همچون مصر، تهدیدکننده امنیت و ثبات آن است؛ اما به نسبت عربستان و کشورهای خلیج [فارس] ایران است نه اسرائیل که تهدید اصلی محسوب می‌شود و ایران قضیه فلسطین و آزادی‌اش را بهانه‌ای برای نفوذ به عمق جهان عرب قرار داده است.

آل شیخ می‌افزاید: بله قضیه فلسطین و آزادی قدس از اسرائیل، اولین دغدغه تاریخی اعراب است؛ اما در حال حاضر و در سایه اهداف ایران، دشمن فارسی مقدم بر اسرائیل و مقابله با آن ضروری‌تر از مقابله با اسرائیل است.

وی سپس برای توجیه ادعای خود می‌نویسد: در زمانی که صدام کویت را اشغال کرد، در آن زمان اولویت ما آزادی کویت و مبارزه با صدام و نه مبارزه با اسرائیل بود. در حال حاضر نیز مسأله ما با ایران مسأله خطر موجودیت است و ما در این قبال مسامحه نمی‌کنیم.

«محمد آل شیخ» ادامه می دهد: مردم کشورهای لبنان، مصر و فلسطین باید این را بخوبی بفهمند. گمان نمی‌کنم کسی در کشورهای خلیج [فارس] باشد و دشمنی با اسرائیل را مقدم بر ایران بداند.

مردم لبنان و سوریه اگر این توقع را از ما دارند که خطر اسرائیل را مقدم بر ایران بدانیم، باید بگویم که آن‌ها در توهم به سر می‌برند؛ من مستقیما به آن‌ها می‌گویم که هر شخصی که در کشورهای خلیج [فارس] بگوید خطر اسرائیل مهم‌تر از ایران است، به کشورش و امنیت آن خیانت کرده است.

دادستان جدید کشور


حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور شد

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور شد

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری دادستان کل کشور شد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، براساس اعلام یک منبع آگاه حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری کشور از سوی رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان کل کشور انتخاب شده است.

پیش از این حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دادستان کل کشور بود که با توجه به انتصاب وی به تولیت آستان قدس رضوی از این سمت کناره‌گیری کرد.

نامه جمعی از فرزندان شهدا به رهبر معظم انقلاب:

برخی از کارگزاران نظام به بهانه تعامل با دنیا روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند/انقلابی ماندن رمز تداوم راه شهدا است

خبرگزاری فارس: برخی از کارگزاران نظام به بهانه تعامل با دنیا روحیه انقلابی را تضعیف می‌کنند/انقلابی ماندن رمز تداوم راه شهدا است

جمعی از تشکل‌های ایثارگر و شاهد طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: گاه و بیگاه صدای تضعیف روحیه انقلابی به بهانه تعامل با دنیا توسط برخی کارگزاران نظام شنیده می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،جمعی از فرزندان شهدا و 30 تشکل ایثارگر و شاهد طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: ما وارثان شهداء با سلایق و گرایش‌های مختلف، پایبندی به وصایای شهیدان و روحیه انقلابی با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. انقلابی ماندن را رمز تداوم راه شهدا و عاشورایی ماندن می‌دانیم.

در این نامه تصریح شده است: متاسفانه مدتی است آشکارا و بی پرده از برخی تریبون‌های داخلی صداهای همنوا با طراحی و اهداف شوم دشمنان شنیده می‌شود که غافلانه یا عامدانه سعی دارند این گوهر ناب حاصل شده از خون شهیدان و ایثارگری‌های ملت ایران را فدای منافع زودگذر دنیوی خویش نمایند و حقیقت را ناجوانمردانه به قربانگاه مصلحت‌های کاذب ببرند.

  ادامه مطلب ...