آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

راز قرمز شدن ناگهانی آسمان عراق چه بود؟ +فیلم


ویدئویی از یک پدیده عجیب و غریب در عراق!

در شهر السماوة استان المثنی واقع در عراق ناگهان آسمان به رنگ قرمز در آمد که این موضوع موجب حیرت اهالی این شهر شد.

یکی از شهروندان از این صحنه با دوربین تلفن همراه خود فیلم گرفت و در شبکه‌های اجتماعی عرب زبان منتشر کرد که شما نیز در ادامه می‌توانید این ویدئوی عجیب را مشاهده کنید.

عده ای از کاربران مسیحی با تماشای این فیلم با استناد به کتاب مقدس مسیحیان از وقوع حادثه‌ای رعب انگیز و همه گیر در شهر السماوة خبر دادند، در حالی که مردم عراق علت وقوع این اتفاق را طوفان گرد و غبار اعلام کردند.

مشاهده فیلم:

http://javaninews.ir

حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودی



یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک هدف قرار داد.

حمله موشکی یمن به پایگاه راداری عربستان سعودی

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه راداری ارتش عربستان سعودی در منطقه خمیس مشیط را با موشک بالستیک بدر یک هدف قرار داد.
انتهای پیام/

 

مشاهده فیلم:

 

http://javaninews.ir

ناطق نوری هم «برجام روحانی» را به گردن رهبری انداخت


ناطق نوری هم «برجام روحانی» را به گردن رهبری انداخت

«حجت الاسلام ناطق نوری» در دیدار برخی از خبرنگاران و سردبیران ایرنا، در خصوص موضوع برجام و خروج آمریکا از آن گفته است:

نباید از این موضوع غافل شویم که مذاکره و پذیرفتن برجام حاصل تصمیم گیری مجموعه نهادهای کلیدی نظام همچون دولت، مجلس، شورای عالی امنیت ملی و با نظر مساعد رهبر معظم انقلاب بوده است.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir

یادواره سرلشکر شهید فلاحی برگزار شد




 یادواره شهید سرلشکر ولی الله فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش و فرمانده فقید نیروی زمینی در سال‌های نخستین دفاع مقدس، صبح امروز (پنج شنبه 27 اردیبهشت) در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

در این یادواره تعدادی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی حضور دارند.

انتهای پیام/

شلیک موشک از سامانه پدافند هوایی صیاد-۲ + عکس



 موشک پدافندی صیاد2، فروردین ماه 1390 به همت متخصصان دفاعی کشور تولید و با موفقیت آزمایش شد. این سامانه علاوه بر توان مقابله با جنگ الکترونیک، توانایی درگیری با سامانه‌های دارای سطح مقطع راداری کم را نیز دارد.این موشک قادر است انواع بالگردها، هواپیماهای بدون سرنشین و اهداف با سطح مقطع راداری کوچک و دارای سرعت و مانور بالا را در محدوده عملیاتی خود منهدم کند.

 ادامه مطلب:

http://javaninews.ir