آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

عروس ترامپ طلاق گرفت



پسر ارشد ترامپ و همسرش با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کردند که با وجود داشتن ۵ فرزند پس از ۱۲ سال زندگی مشترک تصمیم به جدا شدن گرفته‌اند.

عروس ترامپ طلاق گرفترسانه‌های آمریکایی از مراجعه عروس ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به دادگاه نیویورک برای ثبت درخواست طلاق خبر دادند.

روزنامه نیویورک دیلی نیوز در این رابطه گزارش داد «ونسا» عروس ارشد ترامپ و همسر دونالد ترامپ جونیور روز گذشته (پنجشنبه 24 اسفند 96) برای طلاق به دادگاه نیویورک مراجعه کرده است.

اندکی پس از اعلام این خبر، این دو با انتشار بیانیه‌ای تایید کردند که با وجود داشتن 5 فرزند پس از 12 سال زندگی مشترک تصمیم به جدا شدن گرفته‌اند.

ماجرای صدور حکم بازداشت دختر ملک سلمان چیست؟



دستگاه قضایی فرانسه حکم بازداشت خواهر ولیعهد سعودی را صادر کرد.

ماجرای صدور حکم بازداشت دختر ملک سلمان چیست؟ ،خبرگزاری فرانسه گزارش داد دستگاه قضایی این کشور حکم بازداشت حسه بنت سلمان، خواهر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را به این دلیل که محافظ شخصی‌اش در سال ۲۰۱۶ یک کارگر را در آپارتمانش در پاریس کتک زده بود، صادر کرد.

حسه بنت سلمان تنها دختر ملک سلمان، پادشاه عربستان است و ۴۴ سال دارد. ملک سلمان ۱۱ پسر دارد. حسه همواره به پاریس سفر می‌کند.

کارگری که از محافظ شخصی حسه کتک خورده بود گفت که وی برای برخی کارهای منزل سپتامبر ۲۰۱۶ به آپارتمان وی رفته و از اتاقی که درحال کار کردن در آن بود عکس گرفت. حسه وی را متهم کرده بود که قصد دارد این تصاویر را در رسانه‌ها بفروشد.

این کارگر گفت که وقتی حسه وی را درحال عکس‌برداری دید به محافظش دستور داد او را کتک بزند.

ماجرای صدور حکم بازداشت دختر ملک سلمان چیست؟

بولتون بین سبیل داشتن و مشاور ترامپ شدن کدام را انتخاب می‌کند؟!



بولتون بین سبیل داشتن و مشاور ترامپ شدن کدام را انتخاب می‌کند؟!  در حالیکه طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال برکناری «هربرت مک‌ مستر» مشاور امنیت ملی ترامپ در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده، برخی منابع از "سبیل" جایگزین احتمالی او به عنوان یک "مشکل بزرگ" یاد کرده‌اند.

 

جان بولتون، نماینده تندرو اسبق آمریکا در سازمان ملل، که نام او به عنوان جایگزین احتمالی مک‌مستر مطرح شده است، پیش از این یکبار به خاطر سبیلش نتوانست وارد دولت ترامپ شود!

سال گذشته در ابتدای ورود ترامپ به کاخ سفید، جان بولتون یکی از جدی‌ترین گزینه‌های او برای تصدی وزارت خارجه آمریکا بود اما یک منبع نزدیک به ترامپ بعدها فاش کرد که ترامپ او را تنها به این خاطر به عنوان وزیر خارجه خود انتخاب نکرد که از سبیل او خوشش نمی‌آمد!

الحاق ایران به کنوانسیون پالرمو، باز گذاشتن راه نفوذ غربی‌ها/ چرا پیوستن به کنوانسیون پالرمو یعنی حر



متأسفانه در کشور ما تا بحث عضویت و همکاری با سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مطرح می‌شود، بسیاری از مسئولین به سرعت پیوستن به آن نهاد را لازم و ضروری بیان می کنند، درصورتی‌که عدم نگاه دقیق به نتایج پیوستن به این کنوانسیون‌ها، کشور را با مشکلات ناشی از اجرای آن‌ها رو به رو می‌کند و عدم اجرای این کنوانسیون‌ها، می­ تواند عواقب امنیتی، مالی و تهدیدات زیادی را برای کشور ایجاد می‌کند.

حضار شهردار تهران به دادسرا در پی برگزاری جشن روز زن



  نجفی از مراسم اطلاع قبلی داشت/ گویا شهردار سرگرم اموری غیر از مدیریت شهری است

احضار شهردار تهران به دادسرا در پی برگزاری جشن روز زن/ نجفی از مراسم اطلاع قبلی داشت/ گویا شهردار سرگرم اموراتی غیر از مدیریت شهری است

دادستان تهران از احضار شهردار تهران به دادسرا در پی برگزاری جشن روز زن خبر داد.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در سی‌امین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، که روز شنبه نوزدهم اسفندماه با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران برگزار شد از شورای شهر تهران خواست بر اقدامات شهردار نظارت کند.

وی با خاطر نشان کردن ساختارشکنی از طریق اجرای برنامه مبتذل در جشن شهرداری تهران به مناسبت روز زن، با رد توجیهات ارائه شده از سوی عده‌ای برای این بخش از مراسم، اظهار کرد: عده‌ای در صدد توجیه برآمده‌اند و از جمله گفته‌اند که رقص توسط چند کودک به عمل آمده است و یا اینکه شادی در اسلام حرام نشده است و لذا فاقد اشکال است؛ این توجیهات بی‌اساس است، چرا که اسلام با شادی مخالف نیست اما حتما با ابتذال مخالفت دارد.