آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

اعمال محدودیت های ترافیکی رژه روز ارتش از امشب/


اعمال محدودیت های ترافیکی رژه روز ارتش از امشب/ آمادگی پلیس در طول برگزاری رژه

سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران  اظهار داشت: به منظور برگزاری رژه روز ارتش در روز سه شنبه محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده است. 
وی در ادامه افزود: بر همین اساس از ساعت 23:30 امشب تا پایان رژه روز ارتش تردد و توقف تمامی وسایل نقلیه از بزرگراه صنیع خانی در مسیر رفت و برگشت و بلوار علامه عسگری حدفاصل سه راه باقرشهر تا خلیج فارس در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است. 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: آن دسته از کسانی که فردا قصد رفتن به بهشت زهرا(س) را دارند باید از جاده قدیم و از درب گلدسته واقع در شرق بهشت زهرا (س) استفاده کنند. 
سرهنگ عابدی در پایان عنوان کرد: از ساعت 05:30 صبح سه شنبه استقرار عوامل پلیس را داریم و بخشی از نیروها از امشب آماده باش هستند و تا پایان رژه ارتش محدودیت ها برقرار و عوامل ما در آماده باش به سر می برند.

هر تهدیدی قبل از رسیدن به مرزها نابود می‌شود


سال 93 داعش در نزدیکی مرزهای ایران بود/ همه تهدیدات با همکاری دستگاه‌های امنیتی خنثی شده است

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: هر تهدیدی قبل از آنکه به مرزهای ما برسد با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح مواجه می‌شود.

دلیل فیلترشدن تماس صوتی تلگرام در ایران


 قابلیت برقراری تماس صوتی تلگرام که به تازگی در این پیام رسان فعال شده بود، از شب گذشته به طور کامل مسدود شده است.  
کاربران ایرانی وقتی موضوع مسدود شدن تماس صوتی تلگرام را از پاول دورف، مدیر شرکت تلگرام، جویا شدند، دورف با انتشار پیام هایی در صفحه شخصی توئیترش، اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده اینترنت در ایران را دلیل مسدود شدن این قابلیت دانست. 
پاول دورف در پاسخ به کاربری نوشت: "برای اینکه ارائه دهندگان خدمات اینترنت در ایران دوباره آن را فیلتر کردند" 
 
 
 
مدیر تلگرام در پاسخ به کاربر دیگری که گفته بود، مشکل از نرم افزار تلگرام است، نوشت: "نه این دروغه. تلگرام تماس صوتی را در کشور شما مسدود نکرده. مسئولین و ارائه دهندگان اینترنت این کار را کردند"

هدف اصلی نیروهای مسلح حفظ امنیت پایدار است


حفظ امنیت پایدار در کشور، هدف اصلی نیروهای مسلح/ به دنبال افزایش توان پدافندی در سال جدید هستیم   امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)در جمع کارکنان این قرارگاه ضمن تبریک به مناسبت سال جدید، گفت: هدف اصلی نیروهای مسلح حفظ امنیت پایدار در کشور است و نیروهای مسلح هر سال با افزایش توان نظامی خود سطح بازدارندگی را ارتقاء می‌دهند.

وی اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، امنیت یکی از شاخص‌های اصلی کشور است و قرارگاه پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جدید مانند سنوات گذشته فعالیت و تلاش خود را برای افزایش توان رزم بازدارندگی به کار خواهد بست.

برگزاری رزمایش مشترک ایران و عمان در آب‌های دریای عمان


برگزاری رزمایش مشترک ایران و عمان در آب‌های دریای عمان
   رزمایش مشترک دریایی ایران و عمان با نظارت کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان از (روزچهارشنبه) بین نیروهای دریایی دو کشور در آب‌های دریای عمان برگزار می‌شود. 
بر اساس این خبر در ادامه برگزاری اجلاس سیزدهم کمیته مشترک نظامی ایران و عمان، هیات نظامی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سلطنت عمان و فرماندهان نیروهای هوایی، زمینی، دریایی و فرماندهان پلیس سلطنت عمان دیدار کرد. 
بنا به گفته سردار سرتیپ پاسدار «قدیر نظامی» رئیس کمیته مشترک دوستی نظامی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان، در این ملاقات‌ها مقامات نظامی دو کشور، ضمن بررسی ابعاد همکاری‌های نظامی و دفاعی، بر توسعه و تعمیق همکاری‌ها بر محور اهداف و منافع مشترک وسایل مورد علاقه تاکید کردند. 
طرفین همچنین با اشاره به اهمیت و نقش نیروهای مسلح دو کشور، بر ضرورت حفظ صلح و ثبات در تنگه استراتژیک هرمز تاکید کردند. 
همچنین رزمایش مشترک دریایی «امداد و نجات» ایران و عمان، طی دو روز گذشته در اقیانوس هند برگزار شد.