آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

یگان "صابرین" نخبگان نیروی زمینی و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/


یگان نخبه صابرین در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند/نزسا در اوج امادگی قرار داردسردار سرتیپ "علی اکبر پور جمشیدیان" معاون هماهنگ کننده نزسا  درباره توانمندی یگان های نزسا در مقابله با اشرار و تروریست ها اظهار داشت : یگان های نیروی زمینی همیشه اماده اند. 
وی افزود: یگان های نیروی زمینی در امادگی کامل به سر می‌برند و در مرزهای شمال غرب ، غرب و جنوب شرق کشور ماموریت و مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند. 
سردار پور جمشیدیان تصریح کرد: یگان های نزسا برای امنیت پایدار ماموریت دارند و این ماموریت را به شایستگی انجام می دهند. 
معاون هماهنگ کننده نزسا درباره امادگی یگان ویژه "صابرین" عنوان داشت : یگان ویژه "صابرین" به عنوان یک نیروی واکنش سریع در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند تا هر جا لازم باشد وارد عمل شوند.

آمریکا به دنبال نمایش دروغین قدرت در جهان است


رییس قرارگاه عمار گفت: حضور ناوهای آمریکا در شبه جزیره کره نشان می دهد که آمریکا به دنبال نمایش قدرت است.

حجت الاسلام والمسلمین"مهدی طائب"پیرامون تحولات شبه جزیره کره اظهار داشت: شیطنت‌های  آمریکا در برابر کره شمالی نمایش دروغین قدرت است.
رییس قرارگاه عمار گفت: ترامپ در تبلیغات رییس جمهوری خود به مردم آمریکا اعلام کرد که بدهکاری‌ها مردم آمریکا را نابود می کند و این بدهکاری ها ناشی از حضور ما در عراق افغانستان و خلیج فارس است.ما باید نیروهایمان را برگردانیم و اینها باعث شد که در دنیا آمریکا هیمنه خودش را کاملا از دست بدهد.

سامانه‌های موشکی جدید وارد چرخه دفاعی پدافند هوایی شده‌اند


سامانه‌های بومی نیاز ما را برآورده کرده/ سامانه‌های موشکی جدید پدافند هوایی عملیاتی شده‌اند

 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی، راداری، تجهیزات شنود الکترونیکی و سامانه‌های شناسایی دوست از دشمن به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است. 
وی افزود: استقرار این سامانه‌های متعدد در ساختار پدافند هوایی کشور باعث شده است تا مرزهای هوایی تحت رصد دایمی و دقیقی قرار گیرد.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: در بخش توانایی‌های دفاعی و پدافندی، سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی پدافند که به صورت بومی تولید شده‌اند نیاز ما را برای درگیری با اهداف هوایی متخاصم برآورده می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: سامانه‌های موشکی جدید هم پس آزمایش موفق عملیاتی در چرخه دفاعی پدافند هوایی کشور قرار گرفته‌اند و به انجام ماموریت می‌پردازند.

شلیک پدافند هوایی به یک هلی‌شات در منطقه پرواز ممنوع تهران


یک پهپاد در حوالی خیابان انقلاب تهران منهدم شد

؛شب گذشته؛ یک پهپاد در محدوده پرواز ممنوع تهران، مورد اصابت پدافند هوایی قرار گرفت.
 
در همین ارتباط، الهامی معاون عملیات پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: حوالی ساعت 17 دیشب، یک فروند هلی‌شات وارد محدوده پرواز ممنوع تهران شد که مورد هدف پدافند هوایی قرار گرفت و بعد از شلیک شدن رگبار، از محدوده خیابان انقلاب دور شد.
 
وی افزود: صدای شنیده شده، صدای امنیت کامل است.
 
معاون عملیات پدافند هوایی خاتم الانبیاء تصریح کرد: نیاز اصلی، تأمین امنیت شهر بود. ضدهوایی‌ها تیراندازی را متوقف کردند و این پرنده نیز از محدوده دور شد.

بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید


بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

 سیف اله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم بدانند برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری  نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست.
 
وی افزود: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است.
 
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: زمان صدور کارت ملی هوشمند را به حداقل یک ماه رسانده ایم اما بازهم با این وجود صدور کارت ملی هوشمند را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرده ایم.