آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

عربستان مظنون اصلی وقایع تروریستی تهران است


مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در فضای مجازی، عربستان را مظنون اصلی وقایع تروریستی تهران عنوان کرد.

حسین امیرعبداللهیان مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، درباره حادثه تروریستی تهران مطلبی را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

امیرعبداللهیان در این مطلب آورده است:

«بندر، رئیس سرویس امنیتی ریاض عملیات تروریستی نوامبر ٢٠١٣ علیه سفارت ایران در بیروت را هدایت کرد. اکنون ریاض مظنون اصلی وقایع تروریستی تهران است.»

مراسم سوگواری حضرت امیرالمؤمنین(ع) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد


در سالروز ضربت خوردن حضرت علی(ع) مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در سالروز ضربت خوردن مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین امام علی (علیه‌السلام)، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

در این مراسم که بعد از اقامه‌ی نماز ظهر برگزار شد، حاج ماشاالله عابدی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت امام علی (علیه‌السلام) پرداخت.

واکنش محسن رضایی به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه امریکا:

واکنش محسن رضایی به اظهارات مداخله جویانه وزیر خارجه امریکا:

تیلرسون نقش مردم و رهبری را در جمهوری اسلامی نادیده گرفته است/ او بعد از سال چهارم وزارتش ایران را خواهد شناخت

خبرگزاری فارس: تیلرسون نقش مردم و رهبری را در جمهوری اسلامی نادیده گرفته است/ او بعد از سال چهارم وزارتش ایران را خواهد شناخت

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات وزیر خارجه امریکا مبنی بر حمایت از تغییر صلح آمیز قدرت در ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اجتماعی خود در اینستاگرام نوشت:

تیلرسون،  وزیر خارجه آمریکا،  روز، پنج شنبه گفت :«از مخالفان برای تغییر  صلح آمیز قدرت در ایران حمایت می کنیم».

از نظر او  تغییر صلح امیز یعنی فشار ازبیرون وعقب نشینی از داخل. فشار ازبیرون یعنی تشدید تحریم ها  وکارشکنی در روابط خارجی ایران، و عقب نشینی از داخل یعنی این که  به مرور، افرادی نفوذی به داخل حکومت ودستگاه های  تصمیم گیر راه یابند تا درنتیجه  بتوانند قدرت را تغییر دهند.

اشتباه اقای تیلرسون این است که نقش مردم و رهبری را در ایران نادیده گرفته است. او که  دراین چهل سال ، سرگرم کار اقتصادی بوده، تاریخ حوادث ایران را نخوانده است. بعد از سال چهارم وزارتش ایران را خواهد شناخت.

 

طرح جامع تحریم‌های ایران در سنا تصویب شد


 خبرگزاری فارس: طرح جامع تحریم‌های ایران در سنا تصویب شد

نمایندگان مجلس سنا امروز پنجشنبه در حال بررسی طرح جامع ایران هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس سنا امروز پنجشنبه طرح تحریم ایران و روسیه را به تصویب رساندند. 

طرح موسوم به «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران- 2017» با 98 رأی موافق و تنها دو رأی مخالف در فهرست مصوبات مجلس سنا قرار گرفت.

این طرح پس از تصویب در مجلس سنا برای تبدیل شدن به قانون بایستی در مجلس نمایندگان آمریکا نیز تصویب شود و سپس به امضای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برسد.

ادامه مطلب ...

سالن شبیه‌ساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد



سالن شبیهساز تیراندازی تیپ حضرت رسول(ص) رونمایی شد

 ؛ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، عصر امروز امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش سالن شبیه ساز تیراندازی که توسط گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شده بود را افتتاح و برای بهره برداری به تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول (ص) تحویل داد.
 
امیر دریادار دوم فیلیه فرمانده تیپ دوم تفنگداران حضرت رسول(ص) در این مراسم اظهار داشت: با توجه به شعار سال نیروی دریایی راهبردی ارتش مبنی بر لزوم ارتقا سطح آموزش کارکنان که توسط امیر دریادار سیاری به تمامی یگان‌های تحت امر ابلاغ کرده‌اند, سالن شبیه‌ساز تیراندازی به ابعاد 15 در 20 متر مربع با حمایت‌ها و پشتیبانی سلسله مراتب فرماندهی و به اهتمام  گروه مهندسی رزمی این نیرو ساخته شد.
 
وی افزود: خط آتش این سالن قابلیت تمرین تیراندازی با انواع سلاح ها اعم از آر پی جی 7, ژ 3, تیربار گرینوف, دوشکا و اسلحه تندر را دارد.