آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است


آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است/ امروز مهمترین وظیفه، تبیین و مبارزه برای روشنگری است

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت‌کنندگان در سی و سومین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ایمان به خدا و کفر به طاغوت را مبنای اصلی و واقعی اقتدار دانستند و با تأکید بر اینکه آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است، گفتند: امروز مهم‌ترین وظیفه‌ی علما، روشنفکران و نخبگان، «روشنگری» و «جهاد تبیینی» در قبال فریب‌کاری‌های طواغیت است و امت اسلامی نیز باید فریب وعده‌های قدرت‌ها را نخورد و از تهدیدهای آنها هم نهراسد. 

مسئول روابط‌ عمومی کل سپاه: دشمن دست از پا خطا کند سنگین ترین ضربه متصور را خواهد خورد


مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه به حدی از توازن قدرت رسیده‌ایم که دشمن جرات مقابله با ما را ندارد، گفت : امروز اگر دشمن دست از پا خطا کند سنگین ترین ضربه متصور را خواهد خورد.
دشمن دست از پا خطا کند سنگین ترین ضربه متصور را خواهد خورد

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سردار سر‌تیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در بیست و سومین یادواره شهدای روستای لاهیجان رفسنجان با قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره اظهار داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند «زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست» قطعاً خیر و برکات زیادی در این امر نهفته است و زحمات کسانی که برای برپایی این محافل تلاش می کنند نزد خداوند متعال مأجور است.

  ادامه مطلب ...

ایرانی مانع حج هموطنانشان شدند!

کابینه عربستان مدعی شد دولت ایران به دلیل جلوگیری از اعزام شهروندانش به حج امسال در مقابل خداوند و جهانیان مسئول است.
 مسئولان ایرانی مانع حج هموطنانشان شدند!
به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، مقام های عربستان پس از برگزاری نشست هیات وزیران به ریاست پادشاه آن کشور، امروز(دوشنبه) با صدور بیانیه ای درباره نتیجه این جلسه مدعی شدند:عربستان دولت و ملت با تأکید مجدد بر عمل به وظایف و مسئولیت هایش در زمینه خدمت به حجاج بیت الله الحرام اعلام می نمایند از خدمت به حجاج و عمره گزاران تمام کشورها استقبال کرده و آن را افتخاری برای خودشان می دانند و عربستان، هرگز از حضور هیچ مسلمانی در سرزمین وحی جلوگیری نکرده است.
کابینه عربستان همچنین مدعی شد مسئول اعزام نشدن حجاج ایرانی به حج، مقام های ایرانی بوده و آنها در این زمینه، در مقابل خداوند و همه جهانیان، مسئول هستند، عربستان سعودی با تلاش های ایران با هدف سیاسی کردن فریضه حج مخالف است.

  ادامه مطلب ...

واردو پیام رسان انقلاب اسلامی می شود hn

 
رمان "ادواردو" در واقع اثری مکتوب در تقویت ادبیات مقاومت در جهان است که می‌کوشد با فراملی نشان دادن تفکرات انقلاب اسلامی، جذاب بودن اسلام را برای تمام اقشار مردم دنیا به تصویر کشیده است.
وقتی عالیجناب ادواردو پیام رسان انقلاب اسلامی می شود

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، تو غلط کردی...آنها یک مشت جادوگرند...حتما جادویت کرده اند...مسلمان ها بزرگترین دشمن ما هستند.

 برای شما که یهودی هستید شاید، ولی برای من نه

تو حق نداری اسلام بیاوری

کسی نمی تواند برای دین بقیه تصمیم بگیر ادامه مطلب ...

فائزه هاشمی: خلافی نکرده‌ و پشیمان نیستم

در گفتگو با یورونیوز

دست توی دماغتان بکنید سایت‌ها منتشر می‌کنند/خانواده ما اصلاً اینطوری هستند

خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی: خلافی نکرده‌ و پشیمان نیستم/دست توی دماغتان بکنید سایت‌ها منتشر می‌کنند/خانواده ما اصلاً اینطوری هستند

به رغم انتقادات گسترده از فائزه هاشمی به دلیل دیدار با رهبران فرقه ضاله بهاییت، وی در گفتگویی تصریح کرد: من کار خطایی نکرده‌ام که بخواهم مخفی بماند یا نگران باشم. در این دنیای امروزی دست توی دماغتان هم بکنید سایت‌ها منتشر می‌کنند. فقط هم افراد شناخته‌شده نیستند افراد دیگر هم در شبکه‌های مجازی عکس‌های خانوادگی‌شان را منتشر می‌کنند و این یک مسئله عمومی است.

  ادامه مطلب ...