آسمانی

یا مهدی

آسمانی

یا مهدی

سردار وحیدی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:

سردار وحیدی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:

موشک‌های ایران وارد فاز سیاسی نمی‌شود/ مسلح کردن کرانه باختری آسان است/ سپاه از غرق شدن سوریه در تروریسم جلوگیری کرد/ نیروی قدس مانع سقوط اربیل و کوبانی شد

خبرگزاری فارس: موشک‌های ایران وارد فاز سیاسی نمی‌شود/ مسلح کردن کرانه باختری آسان است/ سپاه از غرق شدن سوریه در تروریسم جلوگیری کرد/ نیروی قدس مانع سقوط اربیل و کوبانی شد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی با بیان اینکه ایران عضو هیچ کنوانسیونی برای کنترل موشک‌ها نیست، گفت: هر قطعنامه‌ای در این باره صادر شود مغایر اصول بین‌المللی است و مسموع و قابل‌ قبول نیست.

 

12 شهریور 1388 وقتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت دهم رای می‌دادند، موضع‌گیری و جوسازی‌های سردمداران رژیم صهیونیستی درخصوص فرمانده سابق نیروی قدس سپاه، موجب شد تا معدود مخالفین در مجلس نیز از سخن گفتن در مخالفت با وی خودداری کنند تا احمد وحیدی با کسب رای اعتمادی قاطع به ساختمان وزارت دفاع برود.



  ادامه مطلب ...

روحانی در نشست خبری مشترک با رئیس‌جمهور ترکیه:


تجزیه هیچ کشوری را نمی‌پسندیم/قدرت‌های خارجی نمی‌توانند برای سرنوشت کشوری تصمیم بگیرند

خبرگزاری فارس: تجزیه هیچ کشوری را نمی‌پسندیم/قدرت‌های خارجی نمی‌توانند برای سرنوشت کشوری تصمیم بگیرند

رئیس‌جمهور با اشاره به ادامه ناامنی‌ها در منطقه به ویژه در سوریه و عراق گفت: سرنوشت هر کشوری در اختیار مردم آن کشور است و هیچ قدرت خارجی نمی‌تواند برای سرنوشت کشوری تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان عصر امروز در نشست خبری مشترک با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی اظهار داشت: بخش اول سفر ما شرکت در جمع کنفرانس همکاری کشورهای اسلامی OIC که اهداف بسیار مهمی از جمله همکاری کشورهای اسلامی دارد، بود.

وی با بیان اینکه این همکاری‌ها دو هدف اصلی را به دنبال دارد، افزود: اولین هدف بحث وحدت دنیای اسلامی است و دومی احقاق حقوق ملت فلسطین و تلاش برای رفع ظلم و بیداد از طرف رژیم صهیونیستی نسبت به ملت مظلوم فلسطین است.



  ادامه مطلب ...

کشته شدن «مسئول دفاعی هوایی» داعش و 5 معاون وی در شرق «فلوجه»


خبرگزاری فارس: کشته شدن «مسئول دفاعی هوایی» داعش و 5 معاون وی در شرق «فلوجه»

حملات موشکی نیروهای عراقی به مواضع گروه تروریستی داعش در شرق شهر فلوجه استان الانبار به کشته شدن «مسئول دفاعی هوایی» و 5 نفر از معاونان وی منجر شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی نظامی وزارت دفاع عراق امروز(شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای عراقی دو منطقه «المشتل» و «الخوضه» واقع در جنوب شهر هیت استان الانبار را آزاد کردند.

در این بیانیه آمده است که «احمد محمد عبید» به عنوان «مسئول دفاعی هوایی» داعش به همراه پنج نفر از معاونان وی در حملات موشکی نیروهای عراقی به مقر این گروه تروریستی تکفیری در شرق شهر فلوجه کشته شدند.

در همین ارتباط، یک منبع امنیتی وابسته به مرکز فرماندهی تیپ هفتم ارتش عراق در استان الانبار گفته که تعدادی از عناصر داعش از جزیره «البغدادی» و منطقه «نویعم» در شمال شرق منطقه البغدادی به سمت منطقه القائم فرار کردند.

از سوی دیگر، نیروهای عراقی یک پهپاد داعش را در رود الفرات در منطقه العامریه در فلوجه منهدم کردند.

روحانی پیش از عزیمت به ترکیه:


امیدواریم نشست استانبول برای رفع اختلافات و تقویت وحدت در دنیای اسلام، راهگشا باشد

خبرگزاری فارس: امیدواریم نشست استانبول برای رفع اختلافات و تقویت وحدت در دنیای اسلام، راهگشا باشد

رئیس‌جمهور، با اشاره به اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است در این نشست برای رفع اختلافات و تقویت وحدت در دنیای‌اسلام، بحث‌های‌ راه‌گشایی مطرح شود.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان که عصر چهارشنبه و پیش از ترک تهران برای شرکت در اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول با خبرنگاران صحبت می کرد، اظهارداشت: اجلاس سران کشورهای اسلامی از اینکه همه کشورهای اسلامی را مخصوصا در شرایط امروز دنیای اسلام ، دور یک میز جمع می کند ، حائز اهمیت است.



  ادامه مطلب ...